Zorro :))
12:47 | Author: Fairth
Ja
a miałeś jakieś? wyrzuty?
Yendis
Że niewyspana. Ciut :)
Ja
nie powinieneś :)
nie przykułeś mnie do krzesła i nie trzymałeś na siłę :)
chociaż.... to też fajna opcja jest :D
Yendis
Hehe, rzadko stosuję, ale też może być ciekawe :)
Bo to...specyficzne. Ale przysupłanie do krzesła chustkami to chyba nic strasznego jeszcze :)
Ja
dokładnie
chociaż jeśli mam być szczera wolałabym kajdanki :D
i to nie takie pluszowe
Yendis
:) a koszulkę POLICJA mam, także wiesz...mogę kiedyś Ci pożyczyć dla kogoś
Ja
spadaj :D
Yendis
Bo do kajdanek może być. Jedna znajoma mi chciała jedną dla męża przywłaszczyć :)
Ja
nie nie żadnych przebieranek :D
jak już to kazałabym mu założyć czarną pelerynę, wymalować na trupioblado i przyczepić kły :))
Yendis
Hahahahaha
Ja
haha nie wierzę, że to napisałam :D
Yendis
I gustowne plamy z ketchupu
Ja też nie :)
Wszystko ok, ale Ty widziała kiedy bladego Zorro? :)
Ja
nie.... nie Zorro, jeszcze by mnie szpadą podziurkował :D
czy tam szablą, czym on tam machał :)
Yendis
Szpadą by...kujnął :)
Ja
emmm :D
This entry was posted on 12:47 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.